Brytyjczycy mniej zadowoleni z szerokopasmowego internetu
Brytyjscy internauci coraz częściej skarżą się na swoich dostawców.
Obecnie w sprawach, w jakich Brytyjczycy kontaktują się z firmami, od których uzyskują dostęp do sieci, nad pytaniami o ofertę przeważają skargi (w stosunku 52 do 48 procent) - informuje serwis BBC News, powołując się na dane firmy badawczej JD Power.
Z badania JD Power wynika, że brytyjscy użytkownicy czekają średnio 17 minut na uzyskanie pomocy technicznej od dostawcy szerokopasmowego internetu, z którego usług korzystają.
W rankingu na najlepszą firmę oferującą dostęp do internetu w Wielkiej Brytanii pod względem poziomu zadowolenia klientów, zwyciężyła Tiscali, uzyskując 668 na 1000 możliwych punktów. Na kolejnych miejscach znalazły się: Virgin Media (660 punktów), Sky (657), AOL (646), Orange (636), Pipex (634), Talk Talk (630) oraz BT (626).
Z danych JD Power wynika również, że brytyjscy internauci za dostęp do szerokopasmowego internetu płacą średnio 21 funtów miesięcznie - o 5 funtów mniej w porównaniu z zeszłym rokiem. Z kolei przeciętna prędkość internetu wzrosła w tym czasie z 3,5 do 4,8 megabitów na sekundę.
źródło: BBC News
Dołącz do dyskusji: Brytyjczycy mniej zadowoleni z szerokopasmowego internetu