SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Brodnicki i Okrasa reklamują świąteczną promocję Lidla z nożami (wideo)

Z początkiem grudnia w sklepach Lild rusza promocja bożonarodzeniowa, w której za odpowiednio duże zakupy można otrzymać nóż kuchenny. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem ambasadorów Lidla: Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy.

W ramach promocji za zakupy w sklepie Lidl o wartości minimum 60 zł dostaje się naklejkę (za wielokrotnie droższe zakupy - odpowiednio więcej naklejek). Po zebraniu 10 naklejek można otrzymać profesjonalny nóż kuchenny. Promocja startuje 1 grudnia i potrwa do 24 grudnia lub do wyczerpania zapasów noży.

Towarzyszy temu kampania reklamowa z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. Akcja obejmuje przede wszystkim telewizję i internet. Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja GPD Advertising, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Przypomnijmy, że w zeszłorocznej promocji bożonarodzeniowej Lidla do wygrania był milion egzemplarzy książki kucharskiej Brodnickiego i Okrasy (więcej na ten temat).

Obecnie w osobnej kampanii bożonarodzeniowej, rozpoczętej już pod koniec października, Lidl reklamuje ofertę Deluxe obejmującą artykuły spożywcze wysokiej jakości (zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: Brodnicki i Okrasa reklamują świąteczną promocję Lidla z nożami (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl