'Brałeś? Nie jedź!' (wideo)
"Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada" - tak brzmi hasło nowej kampanii społecznej, która ma uświadomić młodym ludziom, że prowadzenie samochodu pod wpływem narkotyków może mieć tragiczne skutki zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów oraz innych uczestników ruchu drogowego. Akcja obejmuje telewizję, radio, prasę i internet.
Kampania rusza 26 czerwca, czyli w Międzynarodowy Dzień Zapobiegania Narkomanii. Spoty i layouty wykorzystywane w akcji pokazują zagrożenia związane z prowadzeniem samochodu pod wpływem narkotyków, m.in. konsekwencje prawne. Przekaz jest skierowany do osób w wieku 16 - 25 lat bywających w klubach i dyskotekach oraz podróżujących samochodami - zarówno w roli kierowców, jak i pasażerów. Kampania realizowana przez Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii ma na celu obalenie błędnego przekonania, że prowadzenie samochodu pod wpływem narkotyków jest bezpieczne i legalne.
Akcja jest prowadzona w telewizji (30- i 15-sekundowy spot w 4
FUN TV, VIVA, MTV, TVN, Zone Europa, Zone Club, Extreme Sports,
Hallmark Channel, Movies 24, Tele 5, Polonia 1, TV4, Polsat), radiu
(trzy 15-sekundowe spoty w stacjach Planeta FM, Antyradio, Radio
Zet, Open FM, Roxy FM, Radio Złote Przeboje, Polskie Radio Pik,
Polskie Radio Zachód, Radio Lublin, Radio Kielce, Polskie Radio
Katowice, Polskie Radio Szczecin, Polskie Radio Rzeszów) prasie
(Popcorn, Dziewczyna, Semestr, Płyń pod Prąd, Przegląd, Charaktery,
dlaczego?, Fundacja Agory, PC Format, CD Action, Chip, CRN, Top
Gear) oraz internecie (serwis www.rozumwysiada.pl, bannery na
stronach gadu-gadu.pl, nauka.pl, nasza-klasa.pl, o2.pl, clubinn.pl,
korba.pl, grono.net, GRY-onLine, onet.pl).
Kreację do kampanii przygotowała agencja Martis.
Dołącz do dyskusji: 'Brałeś? Nie jedź!' (wideo)