Bosman daje "2 piwa do kibicowania"
Carlsberg Polska rozpoczyna promocję marki Bosman związaną z trwającym Euro 2008. W akcji przebiegającej pod hasłem "Za wygrane przy Bosmanie!" za kupienie 8 piw można w jedynym z prawie 50 uczestniczących w niej lokali otrzymać 2 dodatkowe gratis, a za nabycie kolejnych - piłkarskie gadżety.
W ramach promocji przy zakupie 8 piw Bosman otrzymuje się kupon, który uprawnia do 2 darmowych piw w jednym z 48 lokali uczestniczących w akcji. Większa ilość zamówień oznacza natomiast dodatkowe nagrody. I tak za kupienie w lokalu 2 piw tej marki zdobywa się opaskę na rękę, przy 6 piwach gwizdek-otwieracz, a zakup 12 piw to nagroda w postaci czapki.
- Najlepiej kibicuje się w towarzystwie, dlatego w promocji Bosmana wygrywa się nie jedno, a dwa darmowe piwa - argumentuje Agata Pietrzyk, junior brand manager tej marki w Carlsberg Polska. - Po ich odebranie zapraszamy do jednego z lokali, w których będzie można wspólnie, w gronie przyjaciół i znajomych, kibicować i bawić się zdobywając piłkarskie nagrody - dodaje.
Piłkarska promocja Bosmana prowadzona będzie na terenie regionu Zachodniopomorskiego, obszarze dominacji marki. Programem objęte będzie 48 lokali znajdujących się w Szczecinie, Świnoujściu, Gorzowie, Stargardzie Szczecińskim i Gryficach.
Promocja komunikowana będzie w sklepach i lokalach HoReCa przy wykorzystaniu materiałów POS oraz na stronie www.bosman.pl. Autorem kreacji jest agencja Red 8 Communications Group.
Dołącz do dyskusji: Bosman daje "2 piwa do kibicowania"