SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Borys Szyc i polski Klikmaster w nowej reklamie Axe (wideo)

W telewizji i internecie emitowany jest nowy spot Axe, w którym razem z Borysem Szycem występuje polski zwycięzca konkursu organizowanego przez tę markę. Kampanię przygotowały firmy Red8 i Media Direction OMD.

Udostępniona właśnie reklama Axe jest podobna do pierwszego spotu tej marki z Borysem Szycem, emitowanego wiosną i latem br. (więcej na ten temat). Aktor tak samo liczy przy pomocy klikera uwodzicielskie spojrzenia kobiet. Zmienia się jednak osoba z o wiele lepszym wynikiem na tym urządzeniu, którą Szyc spotyka pod koniec reklamy.

Nowym bohaterem spotu jest Maciek Wdowiak, zwycięzca konkursu Axe prowadzonego na fanpage’u tej marki w serwisie Facebook. W zabawie kobiety głosowały na najbardziej uwodzicielskiego mężczyznę spośród tych, którzy zamieścili swoje zdjęcia. Wdowiak uzyskał 1022 punktów.



Nowy spot Axe jest emitowany w telewizji oraz internecie (m.in. profile marki na YouTubie i Facebooku). Kreację kampanii przygotowała agencja Red8, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

Dołącz do dyskusji: Borys Szyc i polski Klikmaster w nowej reklamie Axe (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl