Bondowska reklama konta w PKO BP (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa konta oszczędnościowego w PKO BP. Plakaty i spoty promujące ofertę łączącą cechy konta i lokaty utrzymane są w konwencji filmów o Jamesie Bondzie.
Rozpoczęta na przełomie października i listopada kampania reklamowa konta oszczędnościowego w PKO BP nawiązuje do stylistyki początkowych sekwencji filmów o Jamesie Bondzie. Charakterystyczna muzyka, sylwetki mężczyzny i kobiet oraz motyw złotej monety towarzyszą informacji, że ta oferta łączy typową dla konta swobodę dysponowania swoimi środkami z dla oprocentowaniem wysokim lokaty - do 5 proc. w skali roku. Akcja ma promować zarówno to konto, jak i wizerunek PKO BP jako banku dopasowującego się do aktualnych potrzeb klientów.
Kampania wystartowała 27 października w internecie (portale onet.pl, wp.pl i gazeta.pl, wyszukiwarka Google i mniejsze serwisy) oraz outdoorze (trzy siatki wielkoformatowe w centrum Warszawy), 31 października objęła radio (PIN, RMF FM, TOK FM, Trójka, Radio Zet i stacje lokalne), a 5 listopada - telewizję (TVP1, TVP2, TVP3, TV4, TVN, TVN7, TVN24, stacje z pakietu At Media). Uzupełnieniem akcji w mediach są materiały BTL : plakaty, ulotki i naklejki w oddziałach PKO BP.
W radiu akcja potrwa do 13 listopada, a w pozostałych mediach i outdoorze - do końca tego miesiąca.
Koncepcja i kreacje kampanii opracowała agencja Lowe GGK, działania w internecie przygotowała i zleciła agencja HYPERmedia, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Bondowska reklama konta w PKO BP (wideo)