Bols promuje butelki z żaglem
Bols wprowadza butelki z asymetrycznym motywem przypominającym żagiel. Zmianie designu towarzyszą działania marketingowe obejmujące punkty sprzedaży i internet.
Dostępne w sklepach od 19 września butelki wódki Bols mają asymetryczny motyw przypominający żagiel oraz herb z datą 1575, kiedy rozpoczęto produkcję alkoholi sygnowanych tą marką. Prosta i przejrzysta forma ma sugerować, że zawarta w butelce wódka ma wyjątkową jakość, a ciekawy kształt i wypukłe formy mają wskazywać, że jest to produkt z wyższej półki. - Nowy design nawiązuje też do świata nowoczesnego żeglarstwa - zaznacza Paweł Gorczyca, kierownik grupy produktów w Bols. - Obrazuje on najlepiej cechy komunikowane przez markę, takie jak męskość, towarzyskość, dynamizm i nowoczesność - dodaje.
Pojawieniu się nowej butelki towarzyszą działania marketingowe. I tak znajdujące się w punktach sprzedaży wystawki pół-paletowe, kartonowe stojaki i regały eksponujące wódkę Bols zyskały zmienioną szatę graficzną, pojawiły się też nowe listwy i zawieszki cenowe, a planowane są działania promocyjne z udziałem hostess. Odświeżona została również strona internetowa www.bols.pl.
Za działania ATL i BTL w ramach nowej strategii dla marki odpowiada agencja Tippingpoint, a komunikacją PR zajmuje się agencja Feedback/Hill&Knowlton.
Dołącz do dyskusji: Bols promuje butelki z żaglem