Bohaterowie kampanii Heyah 'No to sru' w kolejnej grze (wideo)
W internecie udostępniono kolejną grę nawiązującą do kampanii reklamowej Heyah prowadzonej pod hasłem "No to sru". W aplikacji o nazwie "Stuku kruku" występują kot Rysiek i pies Łinston.
W udostępnionej właśnie grze internetowej "Stuku kruku" użytkownik wciela się w postać kota Ryśka i wyposażony w jedną z niezwykłych broni rusza do walki z gromadą atakujących zewsząd ptaków. Gracze mogą wybierać spośród trzech scenariuszy i przenosić akcję w inne miejsce. "Stuku kruku", łącząca technologię flash z elementami klipów video, to druga gra nawiązująca do kampanii reklamowej Heyah prowadzonej pod hasłem "No to sru".
Aplikacja została zamieszczona w serwisie www.nietolerujemykruczkow.pl oraz na poświęconych grom on line stronach www.gry.pl, www.poszkole.pl, www.giercownia.pl i www.mojegry.pl. Przygotowano też wersję gry skierowaną do użytkowników portalu Facebook, a promujący ją trailer opublikowano na YouTubie. Aplikację przygotowała dla Heyah agencja Engine.
Dołącz do dyskusji: Bohaterowie kampanii Heyah 'No to sru' w kolejnej grze (wideo)