SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bohaterowie kampanii Dulux 'Wiemy, jak łączyć kolory' wychodzą na ulice

Przez najbliższe weekendy bohaterowie reklamy telewizyjnej Dulux "Wiemy, jak łączyć kolory" pojawią się na ulicach największych polskich miast. Akcję przygotował i realizuje dom mediowy MediaCom.

W ramach ambientowej kampanii reklamowej Dulux aktorzy grający w spocie tej marki pod hasłem "Wiemy, jak łączyć kolory" pojawią się na głównych ulicach największych polskich miast. Bohaterowie o imionach nawiązujących do nazw poszczególnych farb (Mglisty Poranek, Oliwkowy Szyk, Śliwka Węgierka i Niewinny Róż) w towarzystwie owczarka staroangieskiego, ikony Dulux, będą wręczać przechodniom kolorowe balony, inspirując do odkrywania oryginalnych zestawień barw. Akcja ma podkreślić niekonwencjonalne podejście marki do dobierania i komponowania kolorów nie tylko we wnętrzach.

dulux

Kampania w poszczególne weekendy będzie prowadzona w Krakowie (21-23 sierpnia), Trójmieście (21-23 sierpnia), Warszawie (14-16 i 21-23 sierpnia), Wrocławiu (21-23 i 28-30 sierpnia), Poznaniu (28-30 sierpnia) i Katowicach (28-30 sierpnia). Koncepcję działań przygotował dom mediowy MediaCom, który zajmuje się również ich realizacją.

  • Więcej informacji:
  • Dulux

Dołącz do dyskusji: Bohaterowie kampanii Dulux 'Wiemy, jak łączyć kolory' wychodzą na ulice

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl