Bohaterowie kampanii Dulux 'Wiemy, jak łączyć kolory' wychodzą na ulice
Przez najbliższe weekendy bohaterowie reklamy telewizyjnej Dulux "Wiemy, jak łączyć kolory" pojawią się na ulicach największych polskich miast. Akcję przygotował i realizuje dom mediowy MediaCom.
W ramach ambientowej kampanii reklamowej Dulux aktorzy grający w spocie tej marki pod hasłem "Wiemy, jak łączyć kolory" pojawią się na głównych ulicach największych polskich miast. Bohaterowie o imionach nawiązujących do nazw poszczególnych farb (Mglisty Poranek, Oliwkowy Szyk, Śliwka Węgierka i Niewinny Róż) w towarzystwie owczarka staroangieskiego, ikony Dulux, będą wręczać przechodniom kolorowe balony, inspirując do odkrywania oryginalnych zestawień barw. Akcja ma podkreślić niekonwencjonalne podejście marki do dobierania i komponowania kolorów nie tylko we wnętrzach.
Kampania w poszczególne weekendy będzie prowadzona w Krakowie (21-23 sierpnia), Trójmieście (21-23 sierpnia), Warszawie (14-16 i 21-23 sierpnia), Wrocławiu (21-23 i 28-30 sierpnia), Poznaniu (28-30 sierpnia) i Katowicach (28-30 sierpnia). Koncepcję działań przygotował dom mediowy MediaCom, który zajmuje się również ich realizacją.
Dołącz do dyskusji: Bohaterowie kampanii Dulux 'Wiemy, jak łączyć kolory' wychodzą na ulice