Bluerank dla sklepu internetowego Merlin.pl
Agencja Bluerank i sklep internetowy Merlin.pl nawiązały współpracę w zakresie optymalizacji serwisu www.merlin.pl pod kątem wymagań wyszukiwarek internetowych oraz analizy i usprawnienia procesów e-commerce przy wykorzystaniu Google Analytics.
Przez najbliższy rok Bluerank i Merlin.pl współpracować będą w zakresie działań SEO dla sklepu oraz przy wykorzystaniu potencjału Google Analytics do monitoringu i optymalizacji procesów e-commerce realizowanych na stronach www.merlin.pl.
Bluerank przeprowadzi serię audytów i przygotują rekomendacje, na podstawie których zoptymalizowane zostaną m.in. kod, struktura i zawartość serwisu Merlin.pl, a także działanie wewnętrznej wyszukiwarki i proces składania zamówienia.
W ramach podjętej właśnie współpracy, Bluerank zrealizuje również cykl szkoleń wewnętrznych dla pracowników Merlin.pl. Będą to warsztaty z optymalizacji i pozycjonowania serwisów e-commerce, szkolenie z tzw. white SEO i SEO PR, a także wykorzystania zaawansowanych opcji Google Analytics.
Dołącz do dyskusji: Bluerank dla sklepu internetowego Merlin.pl