SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bilety na Euro 2012 w promocji Carlsberga

Startuje promocja piwa Carlsberg, w której można wygrać bilety na Euro 2012. Za akcję i wspierającą ją kampanię reklamową odpowiadają firmy Saatchi & Saatchi, Euro RSCG Marketing House, Byss.pl, PHD Media Direction i Ciszewski Public Relations.

W ruszającej 2 maja promocji Carlsberga wystarczy kupić puszkę lub butelkę tego piwa o pojemności 0,5 lub 0,66 litra, a następnie wysłać SMS-em albo zarejestrować na stronie carlsberg.pl/wygrajbilety kod znajdujący się pod kapslem bądź kluczykiem. Codziennie odbywa się losowanie podwójnych biletów, w którym biorą udział zgłoszenia z tego dnia.

Carlsberg ma nowe hasło reklamowe (wideo)

– Zainteresowanie wejściówkami na Euro 2012 wśród kibiców jest ogromne, dlatego postanowiliśmy umożliwić fanom piłki nożnej i piwa Carlsberg uczestnictwo w tym piłkarskim święcie, nawet jeżeli nie zostaną wyłonieni w oficjalnym losowaniu UEFA – opisuje Maciej Szalaty, senior brand manager tej marki. Carlsberg może prowadzić tę promocję, ponieważ jest oficjalnym sponsorem Euro 2102.

Carlsberg pod nowym hasłem reklamowany także w Polsce (wideo)


Obsługą promocji – zaplanowanej na rok – zajmuje się agencja Euro RSCG Marketing House, a obsługą strony carlsberg.pl/wygrajbilety – agencja Byss.pl. Akcję będą wspierać działania reklamowe w telewizji, internecie oraz sklepach. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction, a działania PR prowadzi agencja Ciszewski Public Relations.

Dołącz do dyskusji: Bilety na Euro 2012 w promocji Carlsberga

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
spandeljerzy@wp.pl
Oszołomy-nie moge znależć strony do podania kodu"wygraj bilety"
0 0
odpowiedź
User
zakkk12
Co do Carlsberg to napiszę tylko tyle że jeżeli mają taką organizację jak dziś pod Pałacem Kultury to nikt nie dostanie biletów
Widziałem jak ekipa promocyjna Carlsberga uciekła nie informując kolejki o końcu imprezy a w niej były głównie dzieci które wymarzły by sobie kopnąć piłkę i może otrzymać drobny prezent
Jeżeli firmę Carlsberg nie stać na drobne szmatki tylko muszą uciekać z placu to nie mażcie o biletach
OJCIEC WYMARZNIĘTEGO DZIECIAKA
0 0
odpowiedź