SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bez zmian - numer jeden to radio RMF FM

Zmniejsza się dystans między radiem RMF a Radiem Zet. Spadek "Trójki" i Agory. Radio Maryja w górę - wynika z najnowszych badań.

Liderem rynku radiowego pozostaje radio RMF, ale przewaga nad drugim Radiem Zet stopniała do 3 proc. - wynika z najnowszej fali badań SMG/KRC  (wrzesień -listopad  2005).

Udziały radia RMF FM w rynku słuchalności wyniosły w ostatniej badaniu 21,6% (w poprzedniej fali, sierpień - październik 2005, - 22,4 proc.), zasięg dzienny natomiast - 26,5%, co oznacza, że każdego dnia słucha tej stacji ponad 8 milionów słuchaczy w całej Polsce.

Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet 18,5 proc. udziałem w rynku  (poprzednio 17,5 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 14,5 proc. (bez zmian), a na czwartym "Trójka" - 5,5 proc. (5,9 proc.).
 


wrzesień 2005 - listopad 2005

sierpień 2005 – październik 2005

Stacje ogólnopolskie

stacja

Udział w rynku

Zasięg dzienny

Udział w rynku

Zasięg dzienny

RMF FM

21,6%

26,5%

22,4%

26,9%

Radio Zet

18,5%

23,0%

17,5%

21,9%

Jedynka

14,5%

15,8%

14,5%

15,5%

Trójka

5,5%

6,7%

5,9%

6,8%

Radio Maryja

2,3%

3,8%

2,1%

3,5%

Dwójka

0,7%

1,2%

0,7%

1,2%

Bis

0,4%

0,8%

0,6%

0,9%

Stacje ponadregionalne

Radio Wawa

1,0%

1,3%

1,0%

1,3%

Radiostacja

0,8%

1,4%

0,8%

1,4%

TOK FM

0,6%

0,9%

0,6%

0,8%

Grupy radiowe

Grupa TIME [34]

8,5%

10,7%

8,5%

10,3%

Audytorium 17 [17]

5,9%

8,2%

5,4%

7,8%

Grupa AGORA [27]

4,2%

5,3%

4,4%

5,5%

Grupa AD.POINT [11]

1,5%

2,3%

1,5%

2,3%

Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych,

 

Dołącz do dyskusji: Bez zmian - numer jeden to radio RMF FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl