Bez zmian - numer jeden to radio RMF FM
Zmniejsza się dystans między radiem RMF a Radiem Zet. Spadek "Trójki" i Agory. Radio Maryja w górę - wynika z najnowszych badań.
Liderem rynku radiowego pozostaje radio RMF, ale przewaga nad drugim Radiem Zet stopniała do 3 proc. - wynika z najnowszej fali badań SMG/KRC (wrzesień -listopad 2005).
Udziały radia RMF FM w rynku słuchalności wyniosły w ostatniej badaniu 21,6% (w poprzedniej fali, sierpień - październik 2005, - 22,4 proc.), zasięg dzienny natomiast - 26,5%, co oznacza, że każdego dnia słucha tej stacji ponad 8 milionów słuchaczy w całej Polsce.
Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet 18,5 proc. udziałem w rynku (poprzednio 17,5 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 14,5 proc. (bez zmian), a na czwartym "Trójka" - 5,5 proc. (5,9 proc.).
|
wrzesień 2005 - listopad 2005 |
sierpień 2005 – październik 2005 | ||
---|---|---|---|---|
Stacje ogólnopolskie | ||||
stacja |
Udział w rynku |
Zasięg dzienny |
Udział w rynku |
Zasięg dzienny |
RMF FM |
21,6% |
26,5% |
22,4% |
26,9% |
Radio Zet |
18,5% |
23,0% |
17,5% |
21,9% |
Jedynka |
14,5% |
15,8% |
14,5% |
15,5% |
Trójka |
5,5% |
6,7% |
5,9% |
6,8% |
Radio Maryja |
2,3% |
3,8% |
2,1% |
3,5% |
Dwójka |
0,7% |
1,2% |
0,7% |
1,2% |
Bis |
0,4% |
0,8% |
0,6% |
0,9% |
Stacje ponadregionalne | ||||
Radio Wawa |
1,0% |
1,3% |
1,0% |
1,3% |
Radiostacja |
0,8% |
1,4% |
0,8% |
1,4% |
TOK FM |
0,6% |
0,9% |
0,6% |
0,8% |
Grupy radiowe | ||||
Grupa TIME [34] |
8,5% |
10,7% |
8,5% |
10,3% |
Audytorium 17 [17] |
5,9% |
8,2% |
5,4% |
7,8% |
Grupa AGORA [27] |
4,2% |
5,3% |
4,4% |
5,5% |
Grupa AD.POINT [11] |
1,5% |
2,3% |
1,5% |
2,3% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, |
Dołącz do dyskusji: Bez zmian - numer jeden to radio RMF FM