Beata Tyszkiewicz w kampanii 'Rozwiązanie na zapominanie'
Ruszyła kampania społeczna 'Rozwiązanie na zapominanie' promująca pomoc starszym osobom cierpiącym na zaburzenia pamięci. Ambasadorem akcji jest Beata Tyszkiewicz.
Rozpoczęta właśnie kampania społeczna "Rozwiązanie na zapominanie" podkreśla, jak ważne jest rozpoznanie pierwszych objawów zaburzeń pamięci pojawiających się u starszych osób. Działania są skierowane przede wszystkim do osób w młodym i średnim wieku, które jako pierwsze mogą dostrzec te symptomy u swoich rodziców i dziadków oraz zasugerować im wizytę u lekarza.
Akcję zainauguruje organizowana przez agencję ComPress
konferencja prasowa z udziałem Beaty Tyszkiewicz.
Na razie głównym elementem kampanii jest serwis internetowy
www.memo.pl, w którym oprócz
informacji o wykrywaniu i leczeniu wczesnych objawów zaniku pamięci
znajdują się testy sprawdzające zapamiętywanie i ćwiczenia
poprawiające tę umiejętność.
Na stronie - przygotowanej przez agencję Harder &
Harder - można też dodać swoje najciekawsze wspomnienie i
oceniać te zamieszczone przez innych. W ramach akcji - prowadzonej
przez Polpharmę - planowane są ponadto działania
skierowane bezpośrednio do starszych osób oraz do lekarzy i
farmaceutów, a także bliska współpraca z mediami.
Dołącz do dyskusji: Beata Tyszkiewicz w kampanii 'Rozwiązanie na zapominanie'