SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BBC planuje globalną kampanię reklamującą nowy „Top Gear”

BBC Woldwide przygotowuje się do globalnej kampanii promującej nową serię programu „Top Gear”. Do jej realizacji wybrała agencję Anomaly London.

BBC Worldwide, która jest producentem programu „Top Gear” zakończyła właśnie rozpoczęty pod koniec 2015 roku przetarg na przygotowanie kreacji globalnej kampanii nowej serii tego programu. Wybrała w nim agencję Anomaly London, nazw pozostałych uczestników przetargu nie ujawniła.

Kampania jest szykowana w związku z powrotem programu na antenę z nowymi prowadzącymi, którymi będą teraz Chris Evans i Matt Le Blanc. Start emisji zaplanowano na lato br.

W 2013 roku program „Top Gear” trafił do Księgi Rekordów Guinnessa jako najchętniej oglądany program tv.

Do ub.r. Jego głównym prowadzącym był Jeremy  Clarkson, który jednak rozstał się z BBC po awanturze z producentem programu.

Dołącz do dyskusji: BBC planuje globalną kampanię reklamującą nowy „Top Gear”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl