SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BASF kontynuuje kampanię

Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii wizerunkowej w Europie, BASF zdecydował o jej kontynuacji w 2005 roku

Ogólnoeuropejska kampania prasowa rozpocznie się z początkiem lutego motywem nawiązującym do ochrony przed ekstremalnymi warunkami pogodowymi. W tym roku zaplanowano również emisję spotów telewizyjnych w Niemczech, Hiszpanii i Włoszech.

W Polsce reklamy firmy BASF będą się ukazywać od lutego do maja oraz we wrześniu i październiku, w wybranych tytułach prasy ekonomiczo-biznesowej i społecznej.

Za kreację ogólnoeuropejskiej kampanii wizerunkowej odpowiada niemiecka agencja Lesch+Frei. Do zilustrowania "niewidocznego wkładu" posłużono się przykładami wykorzystania wyjątkowych osiągnięć technologicznych BASF w różnych dziedzinach życia.

"Nasz przekaz adresujemy do szerokiego grona osób, które w codziennym życiu wykazują duże zainteresowanie tematyką społeczną, gospodarczą i polityczną" powiedział nowy prezes BASF Polska dr Torsten Penkuhn. "Kładziemy nacisk na pokazanie naszego niewidocznego, na pierwszy rzut oka, wkładu w postęp technologiczny i gospodarczy w XXI wieku. Jako najbardziej innowacyjna firma sektora chemicznego na świecie dostarczamy na rynek najnowocześniejsze materiały i rozwiązania, przyczyniając się zarówno do sukcesów naszych partnerów biznesowych, jak i do podniesienia poziomu życia społeczeństwa. Chcemy by postrzegano nas jako firmę, która od lat skutecznie współpracuje z ośrodkami naukowymi i potrafi wykorzystać tę współpracę z korzyścią dla obu stron" - podsumowuje dr Penkuhn.

W Polsce, w 2005 roku za działania informacyjne w mediach odpowiada agencja Publink, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Star Media.

Dołącz do dyskusji: BASF kontynuuje kampanię

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl