SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bank Ochrony Środowiska znów reklamuje „Konto wyjątkowe” (wideo)

W telewizji trwa kolejna odsłona kampanii reklamowej „Konta wyjątkowego” w Banku Ochrony Środowiska. Akcję przygotował departament marketingu tego banku, agencje Timecode i OS3 multimedia oraz dom mediowy Equinox.

Prowadzona obecnie kampania „Konta wyjątkowego” w Banku Ochrony Środowiska jest utrzymana w podobnej konwencji, co ubiegłoroczna akcja reklamująca tę ofertę. W przekazie występują prezenterzy telewizyjni relacjonujący najnowsze wydarzenia gospodarcze. Kampania podkreśla zalety „Konta wyjątkowego”: oprocentowanie środków nawet do 8 proc., darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce oraz bezpłatne przelewy krajowe, również te realizowane w oddziale bezpośrednio u doradcy.

Akcja jest prowadzona od 15 lutego w telewizji (TVP, TVP3, TVN, TVN 24, TVN7, Polsat, TV4, Superstacja, kanały tematyczne z pakietu At Media), a 1 marca obejmie internet. Kreację kampanii przygotował departament marketingu Banku Ochrony Środowiska przy wsparciu agencji Timecode, planowaniem i zakupem telewizji zajął się dom mediowy Equinox, a za działania w internecie odpowiada agencja OS3 multimedia.

Dołącz do dyskusji: Bank Ochrony Środowiska znów reklamuje „Konto wyjątkowe” (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
najgorszy bank w Polsce
0 0
odpowiedź
User
antyk
Bank swoją drogą, ale ta idiotyczna kampania... W drugiej turze pobili samych siebie. Po panu świecącym bielą zębów z reklamy pasty do zębów mamy zarośniętego kolesia, który usiłuje przekonać wszystkich, że jest reporterem telewizyjnym. I lata sobie helikopterem do "takich" newsów. W gajerze.
0 0
odpowiedź
User
Kirk
może i idiotyczna, ale podobno te kampanie bosia przynoszą jednak skutek. Mają podobno spory przyrost klientów. Chyba nasze społeczeństwo to lubi na helikopter popatrzeć, sądząc po kilku reklamach, które ostatnio latają w TV :)
0 0
odpowiedź