Bakoma reklamuje "podwójną przyjemność" z jogurtu (wideo)
Pod hasłem "Podwójna przyjemność" Bakoma rozpoczęła kampanię reklamową dwukomorowych jogurtów Premium Frutica. Akcja prowadzona w telewizji opiera się na sugestywnym zaprezentowaniu tej marki.
Bakoma w telewizyjnej kampanii reklamowej "Podwójna przyjemność" promuje dwukomorowe jogurty Premium Frutica wprowadzone do sprzedaży pod koniec ubiegłego roku w czterech wariantach smakowych: truskawki, wiśni, brzoskwini i owoców leśnych. Spot składa się z apetycznych ujęć tego produktu połączonych z jego sugestywną wizualizacją.
Zaplanowana do połowy marca akcja prowadzona jest w TVP, TVN i Polsacie. Kreację kampanii przygotowała agencja Hand Made, wykorzystywany w niej spot wyprodukował Oto Film, a zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Bakoma reklamuje "podwójną przyjemność" z jogurtu (wideo)