SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bagatelka: łasuchom uchodzi na sucho (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa Bagatelki z portfolio firmy Kopernik. Akcję pod hasłem „Łasuchom uchodzi na sucho” przygotowały firmy What, Arena Media, Platige Image, Ztudio i Film Republic.

Kampania reklamowa przekąsek Bagatelka informuje o ich zawartości: naturalnych składnikach jabłek, rodzynek i cynamonu zamkniętych między dwoma plastrami dobrze wypieczonego ciasta. Przekaz pod hasłem „Łasuchom uchodzi na sucho” podkreśla, że produkt ten łączy wartości odżywcze z walorami smakowymi.

W ramach akcji 30- i 15 sekundowe spoty od 10 lutego są emitowane w telewizji (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne z oferty At Media), a na Facebooku uruchomiono fanpage Bagatelki.


Kreację kampanię przygotowała agencja reklamowa What, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media. Obie firmy wygrały niedawno przetarg na obsługę reklamową przedsiębiorstwa Kopernik, do którego należy marka Bagatelka (więcej na ten temat). Natomiast spot wykorzystywany w tej akcji przygotowały firmy Film Republic (produkcja), Ztudio (udźwiękowienie) i Platige Image (postprodukcja).

Dołącz do dyskusji: Bagatelka: łasuchom uchodzi na sucho (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
łachudra poddworcowa
Ja bardzo przepraszam, ale czy ta aktorka to nie grała w Ibupromie i kawie z Richardson?
Czy to nie dziwne, że ta sama twarz w ciągu kiku miesięcy straszy z 3 różnych spotów 3 odmiennych marek?
I czy to nie jest wynik jakichś chorych znajomości?
Czy ja jestem paranoikiem, czy może w reklamie dzieje się już bardzo źle?
0 0
odpowiedź
User
mk
Jasne, to ta sama. Jednak "plecy" robią swoje i jakie to jest wiarygodne dla konsumenta ;))
0 0
odpowiedź
User
orzechpit
Ladna dziewczyna to gra w wielu reklamach
0 0
odpowiedź