Badacze rynku lubią internetowe panele
82 procent badaczy rynkowych z Ameryki Północnej w najbliższych dwunastu miesiącach zamierza częściej korzystać z internetowych paneli.
Jeszcze wyższy wskaźnik występuje w Europie, gdzie taką samą deklarację złożyło 87 procent respondentów - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie przeprowadzone przez firmy Greenfield Online i Ciao Surveys.
Uczestniczące w badaniu firmy preferują internetowe panele ze względu na oszczędność czasu i konkurencyjną cenę. Najczęściej tego typu sondaże są wykorzystywane przez firmy z branży artykułów konsumpcyjnych.
Z badania wynika, że 30 procent europejskich badaczy rynku preferuje internetowe sondaże od telefonicznych, a kolejne 27 procent woli je od wywiadów przeprowadzanych twarzą w twarz.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Badacze rynku lubią internetowe panele