Axel Springer udostępnia aplikację ułatwiającą planowanie kampanii
Axel Springer Polska udostępnił swoim klientom specjalną aplikację ułatwiającą planowanie kampanii reklamowych. Produkt umożliwia media plannerom szybkie zestawianie pakietów prasowych, zamiast analizowania pojedynczych tytułów.
Aplikacja jest nakładką na oprogramowanie Soft Report Explorer, opracowaną przez instytut MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Axel Springer Polska. Zastosowanie nowego programu powoduje, że tytuły oferowane w pakiecie Press Power, czyli "Fakt", "Dziennik", "Przegląd Sportowy" i "Sport", znajdują się w jednym cennikowym produkcie. Dzięki temu agencje i domy mediowe zyskują wygodę w planowaniu kampanii opartej o dzienniki wydawcy, a wspólna oferta gazet codziennych Axel Springer Polska znajduje odzwierciedlenie w badaniu PBC.
- Do tej pory przy planowaniu pakietów media plannerzy nie mogli grupować tytułów prasowych. Zamiast tego musieli żmudnie zapisywać poszczególne emisje, nawet kilkadziesiąt za jednym razem. Teraz mogą planować kampanię szybciej, a nasza oferta staje się w pełni transparentna dla klientów - mówi Rafał Grudowski, zastępca dyrektora biura reklamy prasy codziennej w wydawnictwie.
Aplikacja udostępniana jest agencjom i domom mediowym bezpłatnie na stronie internetowej www.axelspringer.pl/pbc. Nowy program jest łatwy w obsłudze. Nie wymaga dodatkowych instalacji i nie blokuje innym wydawcom możliwości grupowania ich własnych tytułów.
Dołącz do dyskusji: Axel Springer udostępnia aplikację ułatwiającą planowanie kampanii