Axe reklamuje 'zapach z pieprzem' (wideo)
Startuje kampania reklamowa nowego dezodorantu Axe. Akcja pod hasłem "Zapach z pieprzem" obejmuje telewizję, kina, prasę, internet, outdoor i punkty sprzedaży.
Ruszająca właśnie kampania Axe reklamuje wprowadzaną na rynek wersję zapachową Instinct opracowaną przez połączenie różowego pieprzu i papryki chilli. Skierowany do mężczyzn przekaz pod hasłem "Zapach z pieprzem" podkreśla, że dezodorant działa podobnie jak afrodyzjaki.
Kreacja telewizyjno-kinowa wykorzystuje spot znany z poprzednich kampanii Axe, natomiast layouty zamieszczane w prasie, internecie i na outdoorze przedstawiają ten dezodorant objęty "męskim" płomieniem. - Przekaz ma nie tylko podkreślać korzyści emocjonalne marki, lecz również zaznaczyć racjonalny powód działania znanego już "Efektu Axe" - opisuje Tycjan Lewandowski, brand manager Axe. W ramach akcji działania są też prowadzone w punktach sprzedaży.
Kreację i adaptację kampanii - zaplanowanej do końca września - przygotowały agencje G7 i Netizens, natomiast planowaniem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Axe reklamuje 'zapach z pieprzem' (wideo)