SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Axe reklamuje 'zapach z pieprzem' (wideo)

Startuje kampania reklamowa nowego dezodorantu Axe. Akcja pod hasłem "Zapach z pieprzem" obejmuje telewizję, kina, prasę, internet, outdoor i punkty sprzedaży.

Ruszająca właśnie kampania Axe reklamuje wprowadzaną na rynek wersję zapachową Instinct opracowaną przez połączenie różowego pieprzu i papryki chilli. Skierowany do mężczyzn przekaz pod hasłem "Zapach z pieprzem" podkreśla, że dezodorant działa podobnie jak afrodyzjaki.




Kreacja telewizyjno-kinowa wykorzystuje spot znany z poprzednich kampanii Axe, natomiast layouty zamieszczane w prasie, internecie i na outdoorze przedstawiają ten dezodorant objęty "męskim" płomieniem. - Przekaz ma nie tylko podkreślać korzyści emocjonalne marki, lecz również zaznaczyć racjonalny powód działania znanego już "Efektu Axe" - opisuje Tycjan Lewandowski, brand manager Axe. W ramach akcji działania są też prowadzone w punktach sprzedaży.

axe

Kreację i adaptację kampanii - zaplanowanej do końca września - przygotowały agencje G7 i Netizens, natomiast planowaniem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.

  • Więcej informacji:
  • Axe

Dołącz do dyskusji: Axe reklamuje 'zapach z pieprzem' (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl