SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

AXA Group rewiduje plany reklamowe

AXA Group przegląda swoje zobowiązania w zakresie planowania i zakupu mediów.

Do udziału w przetargu na warty łącznie około 150 milionów funtów budżet, francuski gigant ubezpieczeniowy zaprosił m.in. domy mediowe Mindshare i MPG, które obecnie obsługują go na rynku brytyjskim.

Przegląd dotyczy wszystkich głównych marek należących do firmy, m.in. Swiftcover, AXA i Sun Life Direct.

Biorąc pod uwagę przychody, AXA została ostatnio uznana piętnastą największą firmą na świecie. Całkowity majątek grupy, obsługującej 65 milionów klientów na całym świecie, oszacowano w ubiegłym roku na 940 miliardów funtów.

Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w zakończonym 31 marca roku fiskalnym AXA wydała na promocję w brytyjskich mediach 28 mln funtów, z czego 11 mln funtów przeznaczono na prasę, 10 mln funtów na telewizję, a 4 mln funtów na reklamę zewnętrzną.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: AXA Group rewiduje plany reklamowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl