AXA Group rewiduje plany reklamowe
AXA Group przegląda swoje zobowiązania w zakresie planowania i zakupu mediów.
Do udziału w przetargu na warty łącznie około 150 milionów funtów budżet, francuski gigant ubezpieczeniowy zaprosił m.in. domy mediowe Mindshare i MPG, które obecnie obsługują go na rynku brytyjskim.
Przegląd dotyczy wszystkich głównych marek należących do firmy, m.in. Swiftcover, AXA i Sun Life Direct.
Biorąc pod uwagę przychody, AXA została ostatnio uznana piętnastą największą firmą na świecie. Całkowity majątek grupy, obsługującej 65 milionów klientów na całym świecie, oszacowano w ubiegłym roku na 940 miliardów funtów.
Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w zakończonym 31 marca roku fiskalnym AXA wydała na promocję w brytyjskich mediach 28 mln funtów, z czego 11 mln funtów przeznaczono na prasę, 10 mln funtów na telewizję, a 4 mln funtów na reklamę zewnętrzną.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: AXA Group rewiduje plany reklamowe