Awanse i nowa osoba w domu mediowym PHD
W domu mediowym PHD awansowało czworo pracowników. Do zespołu Anny Podskarbi obsługującego marki żywnościowe Unilevera dołączyła też nowa osoba.
Magda Walecka, dotychczas account, od czerwca objęła stanowisko senior accounta. Walecka jest odpowiedzialna za prowadzenie marek: Hellmann's, Rama, Flora, Delma, Kasia i Algida. Razem z nią pracuje Anna Kempista, która awansowała na Media Plannera.
Takie samo stanowisko objął też Michał Taranta, odpowiedzialny za planowanie kampanii internetowych dla całego PHD. Z kolei w zespole obsługującym Knorra i Amino awansowała Maria Derezińska, która dotychczas pracowała jako media buyer, a z początkiem czerwca awansowała na junior media plannera.
Natomiast Joanna Krych pomyślnie zakończyła okres praktyk w PHD i jako media assistant dołączyła do zespołu.
Dołącz do dyskusji: Awanse i nowa osoba w domu mediowym PHD