SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Avanti” debiutuje na iPadzie

Agora udostępniła wersję miesięcznika shoppingowego “Avanti” na iPad. Oferuje ona m.in. dostęp do filmów z sesji zdjęciowych, interaktywnych galerii oraz dodatkowych treści.

Czytelniczki „Avanti” na iPadzie mogą korzystać ze specjalnych interaktywnych aplikacji jak np. make-up studio - program, dzięki któremu można pomalować twarz modelki wykorzystując dostępne kosmetyki i przesłać listę tych kosmetyków na maila. Interaktywne galerie pozwalają na uzyskanie, po kliknięciu na daną stylizację, informacji o cenie i miejscu zakupu wykorzystanego w niej produktu. Pismo udostępnia również filmy z sesji zdjęciowych, a także sondy, których wyniki wyświetlane są na bieżąco.

Magazyn „Avanti” na iPad ma menu z opcją podglądu całości wydania, dopasowany rozmiar czcionki oraz możliwość powiększania zdjęć. Aplikacja odsyła też do dodatkowych informacji na stronie Avanti24.pl, a także pokazuje bieżące wpisy z fanpage’a „Avanti” na Facebooku.

Numer czerwcowy magazynu w wersji na tablet z systemem iOS jest bezpłatny. Cena lipcowego wydania „Avanti” na iPad wynosi 0,89 euro, koszt trzymiesięcznej prenumeraty to 2,69 euro (wydanie papierowe kosztuje 4,50 zł). Aplikację miesięcznika na iPad przygotował zespół cyfrowego działu wydawniczego Agory.

Magazyn promowany jest prasie („Gazeta Wyborcza” wraz z dodatkami, „Logo”, „Dziecko”), internecie (serwisy grupy Gazeta.pl), radiu (Radio Złote Przeboje, Radio Roxy, Radio RMF FM). Kreację i zakup mediów przygotował dział marketingu wydawcy.

Do tej pory Agora zaoferowała w wersji na iPad magazyny: „Dziecko”, „Ładny Dom”, „Wysokie Obcasy Extra”, „Logo”, „Cztery Kąty”, „Książki. Magazyn do czytania”, „Kuchnia”, „Kontynenty”, „Ale Historia Extra”  oraz dodatki „Gazety Wyborczej”  jak „Ale Historia”, „Wysokie Obcasy” i „Duży Format”.

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem “Avanti” w marcu br. wyniosła 163 950 egz. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: “Avanti” debiutuje na iPadzie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl