SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Atlas chmur” i Liga Mistrzów promowane w kampanii Canal+

W piątek 4 października br. rusza nowa kampania Canal+, reklamująca hity filmowe i sportowe z oferty stacji. Działania obejmą telewizję, radio oraz internet.

- „Dziedzictwo Bourne’a”, „Atlas Chmur”, pasjonujące mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów, koszykarskiej NBA, czy starcie gigantów - FC Barcelona - Real Madryt to wydarzenia, które zamierzamy eksponować w naszej kampanii - tak nową kampanię Canal+ opisuje Jan Wykrytowicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i badań w nc+. - W komunikacji podkreślamy, że wybierając pakiet nc+ za 59 złotych, można będzie do końca listopada oglądać te wszystkie atrakcje w Canal+ bez dodatkowych opłat - dodaje.

W telewizji emitowany będzie 30-sekundowy spot, który trafi on do ponad 60 stacji ogólnopolskich (m.in. TVP, TVN) i tematycznych (m.in. kanały Polsatu, kanały AXN, Discovery Channel, Orange Sport). Na kampanię radiową złożą się dwa spoty - 15 i 30-sekundowy, emitowane w ponad 80 rozgłośniach radiowych m.in. w Radiu Zet, RMF i Trójce.

Działania obejmą też sieć. Kampanię dotyczącą filmów będzie można zobaczyć m.in. w serwisach Filmweb, ipla, Onet i YouTube. Wydarzenia sportowe będą promowane m.in. w Onecie, Interii, Wirtualnej Polsce, Sport.pl, Z czuba.pl, serwisie “Przeglądu Sportowego” i YouTube.

Kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland, a media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia Group. Działania potrwają do 3 listopada br.

Dołącz do dyskusji: “Atlas chmur” i Liga Mistrzów promowane w kampanii Canal+

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl