Aster promuje telefonię komórkową
Aster wystartował z kampanią promocyjną swojej nowej usługi - telefonii komórkowej. Akcja opiera się na prostym symbolu komórki która chodzi, siedzi w autobusie bądź zamienia się w wykrzyknik. Główne hasło kampanii brzmi: "Nadszedł czas telefonów komórkowych w Aster".
Akcja rozpoczęła się wczoraj i potrwa do końca września br. Skierowana jest jedynie do mieszkańców Warszawy i obejmuje lokalne stacje radiowe (Antyradio Warszawa, Eska Warszawa, PiN 102 Warszawa, Pogoda 100,1 Złote Przeboje), internet (Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, o2.pl, sieci Ad-Vice i Adnet) oraz nośniki w środkach komunikacji miejskiej typu infoscreen i cityinfo.
W ramach kampanii organizowane będą także działania niestandardowe z pogranicza event i ambient marketingu. Warszawiacy będą mogli m.in. zauważyć tajemniczą kapsułę, która pojawiać się będzie w kilku najgłośniejszych rejonach miasta.
Kreację kampanii przygotowała agencja Change, a działania niestandardowe zaprojektowała agencja eventowa EmLab. Za nadzór nad akcją i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Equinox.
Wirtualna telefonia komórkowa Aster działa od czerwca br.
Dołącz do dyskusji: Aster promuje telefonię komórkową