ASA promuje nowy preparat dla kobiet
Produkująca kosmetyki firma ASA rozpoczęła kampanię reklamową swojego nowego preparatu Climagyn. Promocja obejmuje prasę i dodawanie do produktu innego kosmetyku.
Celem akcji promocyjnej jest podkreślenie dwufazowości działania preparatu Climagyn jako cechy wyróżniającej go wśród innych dostępnych na polskim rynku farmaceutycznym produktów przeznaczonych dla kobiet w okresie menopauzy. Dlatego do kosmetyku oprócz typowego gadżetu - kalendarzyka 3D - dołączany jest preparat urodowy Satinea.
Natomiast kampania reklamowa prowadzona w prasie obejmuje m.in.: "Politykę", "Galę", "Vivę", "Party", "Urodę", "Zwierciadło", "Wysokie Obcasy", "Rzeczpospolitę - 5 Aleję" i "Dziennik". Ponadto akcję wspiera promocja produktu wśród farmaceutów oraz długofalowe działania public relations. - W naszej najnowszej kampanii podkreślamy to, co stanowi esencję zdrowia i urody kobiet - powiedziała Joanna Regucka, dyrektor marketingu firmy. - Markę Climagyn szczególnie cenią sobie panie, dla których wysoka jakość, unikalność i skuteczność produktów są ich ważnym i nieodłącznymi elementami ASA - dodała.
Kampania promocyjna Climagyn potrwa do czerwca.Media zaplanował i kupił Equinox Polska, natomiast za działania public relations odpowiada agencja Kostrzewa PR.
Dołącz do dyskusji: ASA promuje nowy preparat dla kobiet