SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Artegence świętuje 25 lat!

Na swoje 25-te urodziny agencja Artegence pyta swoich klientów, partnerów, współpracowników i konkurentów, jak należy wymawiać jej nazwę.

Artegence powstała w 1995 roku. Początkowo jako agencja interaktywna, obecnie jako firma świadcząca usługi we wszystkich kanałach z silnym zapleczem technologicznym funkcjonuje w grupie Efigence z zespołem 180 osób.

-    Zastanawialiśmy się, jak świętować nasz jubileusz w tak niesprzyjającym imprezowaniu czasie. Postanowiliśmy się spotkać z osobami, które reprezentują naszych obecnych i byłych klientów, a także ze współpracownikami i konkurencją oraz ludźmi, z którymi od lat budujemy branżę reklamową w Polsce. Efekt jest dla nas nie mniej sympatyczny, niż te minione lata. - wyjaśnia Andrzej Szewczyk, prezes zarządu firmy.

Przez minionych 25 lat agencja zmieniała się i rozwijała, podobnie jak rozwijał się rynek, technologia i nowoczesne sposoby komunikacji. - Od czasu powstania agencji zmieniło się niemal wszystko, ale w Artegence nadal mamy sporo radości z tego, co robimy dla naszych klientów, a przy szczególnych okazjach także dla siebie - uzupełnia Łukasz Szmel, co-managing director w Artegence.

Do świętowania swoich urodzin Artegence zaprasza na specjalną stronę.

 

Artegence zajmuje się projektowaniem digitalowej rzeczywistości dla marek. Opierając się na najnowszych technologiach, kreacji, designie, strategii oraz data science buduje projekty, które w twórczy i skuteczny sposób komunikują oferty klientów, stanowiąc podłoże do komunikacji biznesowej. Od ponad 25 lat istnienia, kampanie Artegence zdobyły wiele prestiżowych branżowych nagród, na najważniejszych polskich i międzynarodowych konkursach, m.in. Mixx Awards Europe 2020, Effie Awards (Grand Prix w 2016r.), Mixx Awards (m.in. agencja roku 2013), Young Drummers 2017, KTR, Innovation AD, Golden Arrow (m.in. Agencja 20-lecia), Kreatura czy Golden Drum.

Dołącz do dyskusji: Artegence świętuje 25 lat!

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
yolo
Pamiętam jak się nazywali jeszcze 3dart :)
0 0
odpowiedź
User
Piotr
no niby chcieli pokazać dystans do siebie i świata ale nie jestem do końca przekonany bo wyszło trochę pretensjonalnie. Myślę głównie o tym, że w Polsce powstaje pierdyliard np restauracji o nazwie pinion de noir, etc i nikt nie wie o co chodziło właścicielowi i czemu dane miejsce nazywa się jak się nazywa :D Można też coś nazwać po polsku, ale to przekracza wyobraźnię wszystkich, bo polski język trudna rzecz. Lepiej dżęs, dżen itd będzie tak światowo i PRETENSJONALNIE. Tyle w temacie.
0 0
odpowiedź
User
x
25 lat istnienia i ludzie maja wątpliwości jak się wymawia tę nazwę? i agencja robi z tego smutnego faktu urodzinową akcję? zastanówcie się nad swoim PR:)
0 0
odpowiedź