Artegence pięć razy dla BPH
Bank BPH uruchomił w ostatnich tygodniach pięć kampanii internetowych, przygotowanych przez Artegence. Bank reklamuje w nich kredyty dla firm, Pożyczkę od ręki, kredyty mieszkaniowe oraz Lokatę Indeks Plus.
Cztery kampanie internetowe są rozwinięciem akcji ATL. W tym tygodniu rozpoczyna się także emisja drugiej odsłony reklam kredytów dla firm ("Jeszcze większe kredyty dla firm"), która została przygotowana przez Artegence wyłącznie na potrzeby Internetu, niezależnie od kreacji wykorzystanej w innych mediach.
Akcje promocyjne startują kolejno w tygodniowych odstępach od połowy sierpnia. Pierwsza ruszyła kampania Szybkich Kredytów dla Firm w siedmiu różnych formatach reklamowych. Kampania Pożyczki od ręki rozpoczęła się z końcem sierpnia, Kredytów Mieszkaniowych pierwszym tygodniu września, zaś Lokaty Indeks Plus w kolejnym.
Zasięg wymienionych kampanii obejmuje największe polskie portale (Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl, Interia.pl), komunikator Gadu-Gadu oraz sieci reklamowe (Ad.net i IDMnet).
Artegence obok kreacji reklamowych odpowiada również za przygotowanie na potrzeby kampanii Banku BPH promocyjnych serwisów internetowych, dedykowanych poszczególnym produktom (tzw. microsite'ów).
Za zakup mediów jest odpowiedzialny Beyond Interactive będący częścią domu mediowego MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Artegence pięć razy dla BPH