AON zamiast AIG na koszulkach Man Utd
Manchester United podpisał czteroletnią umowę sponsorską z amerykańskim gigantem ubezpieczeniowym Aon Corporation.
Logo Aon pojawi się na koszulkach piłkarzy angielskiego klubu od sezonu 2010/11, po wygaśnięciu obecnej umowy z AIG - przeżywającą kłopoty finansowe inną wielką firmą ubezpieczeniową z USA.
Władze klubu i nowy sponsor nie ujawniają finansowych szczegółów odnośnie zawartej umowy, ale według medialnych doniesień może ona być warta do 80 milionów funtów. Dla porównania AIG w ramach czteroletniej umowy płaci Man Utd 14 milionów funtów rocznie.
Aon ma nadzieję, że współpraca z klubem zwiększy rozpoznawalność jego marki. Jako przykład podaje tutaj firmę AIG, która po pierwszym roku obowiązywania umowy z Man Utd stała się 47. najbardziej rozpoznawalną marką na świecie, a na liście najbardziej szanowanych firm zanotowała awans z 84. na 30. miejsce.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: AON zamiast AIG na koszulkach Man Utd