AOL w Indiach
AOL uruchomił w środę wersje swojego portalu internetowego w Indiach w języku hindi i tamilskim.
Uruchomienie nowych wersji językowych w Indiach jest częścią agresywnej globalnej ekspansji AOL, dzięki której portal ma być do końca przyszłego roku dostępny w 30 regionach świata - informuje agencja Reuters.
Główna strona AOL w Indiach dostępny jest w języku angielskim. Firma zdecydowała się na dodanie trzech nowych kanałów w języku hindi i tamilskim (newsy, astrologia i filmy) z uwagi na to, że ponad połowa indyjskich internautów preferuje czytanie tekstu w sieci w swoim rdzennym języku.
AOL - będący własnością koncernu medialnego Time Warner - zdecydował się również na rozszerzenie lokalnych wersji swojej wyszukiwarki materiałów wideo Truveo na osiem nowych krajów: Francję, Niemcy, Indie, Japonię, Koreę, Hiszpanię, Tajwan oraz Wielką Brytanię. W ciągu najbliższych dwóch miesięcy Truveo będzie dostępna również w Australii, Brazylii, Włoszech, Meksyku, Holandii, Rosji oraz Turcji.
źródło: Reuters
Dołącz do dyskusji: AOL w Indiach