AOL kupił buy.at
Kontynuując strategię wzmacniania swojej pozycji na rynku reklamy internetowej, AOL zakupił sieć marketingową buy.at.
Buy.at to sieć, w której reklamodawcy płacą internetowym wydawcom tylko wówczas, gdy odwiedzający daną stronę internauci w odpowiedzi na reklamę podejmują jakieś działanie, np. decydują się na zakup produktu. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione - informuje serwis MediaPost Publications.
To już piąty w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy zakup dokonany przez AOL na rynku internetowej reklamy. Wcześniejsze transakcje dotyczyły firm zajmujących się dostarczaniem reklam i były to: Tacoda, Quigo, Third Screen Media oraz AdTech AG.
Buy.at posiada swoje biura w Londynie i Newcastle w Wielkiej Brytanii oraz w Nowym Jorku. Firma zatrudnia około 70 pracowników, a z jej usług korzysta około 200 klientów działających na rynku e-commerce.
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: AOL kupił buy.at