SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Aniela Hejnowska awansowała do międzynarodowych struktur Groupona

Aniela Hejnowska, dotychczas managing director Groupon w Polsce, awansowała do międzynarodowych struktur tej firmy. Teraz odpowiada za jej działalność w Belgii, Francji i Holandii.

Aniela Hejnowska Aniela Hejnowska

Aniela Hejnowska dyrektorem zarządzającym Groupon w Polsce została jesienią 2012 roku. Na stanowisku tym odpowiadała za całość działalności firmy na polskim rynku oraz współtworzenie i realizację planów rozwoju w trzech głównych sektorach aktywności biznesowej Grouponu - rynkach lokalnych, rynku turystycznym oraz produktowym.

Teraz awansowała do międzynarodowych struktur firmy - jako wiceprezes odpowiada za jej działalność we Francji, Belgii i Holandii. Pracuje w biurze firmy we Francji.

Aniela Hejnowska rozpoczęła swoją karierę zawodową w 2005 roku jako retention specialist w Tele2. Po dwóch latach awansowała na stanowisko sales and retention manager. W 2008 roku, po przejęciu przez Netia SA, odpowiadała za program reorganizacji i od 2009 roku zajmowała stanowiska dyrektora zarządzającego rynkami SOHO/SME oraz Home.

Aniela Hejnowska jest absolwentką Wyższej Szkoły Biznesu w Nowym Sączu, Grenoble Graduate School of Business we Francji oraz The Chartered Institute of Marketing w Wielkiej Brytanii.

Dołącz do dyskusji: Aniela Hejnowska awansowała do międzynarodowych struktur Groupona

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Ta wydmuszka jeszcze istnieje?
0 0
odpowiedź
User
j
Wielce przydatna firma i jeszcze bardziej przydatne stanowisko. Jakby ten groupon zniknął w tej chwili to nikogo poza pracownikami by to nie obeszło.
0 0
odpowiedź
User
Sprawiedliwy
Zupełnie nie rozumiem tych durnych komentarzy. Co wam złego Groupon zrobił? Nie płacicie na tę firmę podatków, nie musicie być subskrybentami newsletterów.

Skoro w dupie macie sukces Polki w firmie działającej w ponad 30 krajach, to wasza sprawa, ale po co pisać takie banalne hejty?

Najgłośniej szczekają ci, którzy nie mają pojęcia o co chodzi. Zmieńcie stronę na Pudelek.pl. Tam też niewiele merytoryki.
0 0
odpowiedź