Amazon czołowym sprzedawcą online
W okresie czerwiec - sierpień bieżącego roku, ruch na stronach czołowych sklepów internetowych w USA był średnio o 10 procent większy niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Największy, 11-procentowy wzrost, zanotowano w sierpniu. W lipcu wyniósł on 10, a w czerwcu 9 procent - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej Hitwise. Zwyżkowy trend był kontynuowany w ubiegłym miesiącu, który przyniósł wzrost o kolejne 15 procent.
W miesiącach letnich najczęściej odwiedzanym sklepem online był Amazon.com. Średni udział rynkowy serwisu w okresie lipiec - sierpień wyniósł 11,52 procenta.
Na kolejnych pozycjach znalazły się: Wal-Mart (walmart.com - 5,37 procenta udziałów w rynku), Target (target.com - 4,81 procenta), Half.com (half.ebay.com - 4,45 procenta) oraz Dell USA (dell.com - 3,49 procenta).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Amazon czołowym sprzedawcą online