Allegro.pl: chcemy dać się poznać jako marka lifestylowa
Wczoraj swoją premierę miała nowa wersja portalu aukcyjnego Allegro.pl (QXL Poland). Zmiana layoutu ma związek z dziesiątą rocznicą uruchomienia Allegro.pl.
Największą rewolucję przeszła strona główna, która jest teraz adresowana głównie do kupujących. Serwis zrezygnował z części boksów reklamowych a ikony zostały zastąpione paskiem menu. Gruntowanie zostały także przebudowane zakładki 'Moje Allegro', opcje dla kupujących, dla sprzedających i te dotyczące ustawień konta.
- Chcemy dać się poznać jako marka lifestylowa. Nowa identyfikacja ma nam w tym pomóc - tłumaczy wprowadzane zmiany portalowi Wirtualnemedia.pl Patryk Tryzubiak, rzecznik Allegro.pl. - Działamy w internecie, niezwykle dynamicznym medium, jesteśmy zmuszeni podążać za trendami - dodaje.
Nowy layout został opracowany przez dział interfejsu użytkownika spółki QXL Poland, którym kieruje Piotr Szczepański. Całość prac (badania, projektowanie) zamknęła się w czterech miesiącach.
Dołącz do dyskusji: Allegro.pl: chcemy dać się poznać jako marka lifestylowa