SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Allegro bez spotu wizerunkowego na Boże Narodzenie, skupia się na reklamowaniu Allegro Smart!

W tym roku Allegro nie przygotowało wizerunkowej reklamy z okazji Bożego Narodzenia. - Przed kilkoma miesiącami wprowadziliśmy rewolucyjną usługę Allegro Smart! I w tym roku zdecydowaliśmy się, by w okresie przedświątecznym silnie komunikować właśnie tę nową usługę - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Paweł Klimiuk, dyrektor komunikacji korporacyjnej firmy.

Allegro przygotowywało wizerunkowe spoty bożonarodzeniowe przez ostatnie trzy lata. Reklamy były elementami serii pod hasłem „Czego szukasz” mającej pokazywać, że w tym serwisie można znaleźć wiele różnych produktów.

Spot sprzed trzech lat opowiadał o mężczyźnie, który podczas rodzinnych wigilii najpierw przez wiele lat dostawał prezenty, a teraz sam jest przebrany za Świętego Mikołaja i rozdaje podarunki. Reklama z końca 2016 roku pokazywała staruszka, który uczy się angielskiego, żeby móc porozmawiać z wnuczką urodzoną i żyjącą w Wielkiej Brytanii. Natomiast spot sprzed roku przedstawiał historię chłopca, który przed Świętami swój szczęśliwy talizman daje bezdomnemu.

 

Reklamy Allegro popularne i nagradzane

Szczególnie popularna okazała się reklama sprzed dwóch lat. Zwróciły na nią uwagę niektóre serwisy zagraniczne, nie tylko zajmujące się branżą marketingową. Ponadto była zdecydowanie najpopularniejszym polskim spotem reklamowym na YouTubie w 2016 roku, do tej pory zanotowała tam 15,3 mln odtworzeń.

W ub.r. agencja Bardzo otrzymała za tę reklamę Brązowego Lwa na festiwalu Cannes Lions.

 

 

Allegro stawia na Allegro Smart!

W tym roku Allegro nie przygotowało nowego spotu wizerunkowego związanego z Bożym Narodzeniem. - Reklama „Czego szukasz na Święta” podbiła serca Polaków a jej przekaz jest nadal aktualny. Zakupy na Allegro, codzienne i zwyczajne, mogą być pomocne w budowaniu dobrych relacji z ludźmi. I tak właśnie działa Allegro: od lat ułatwiamy życie milionów Polaków, zapewniając bezkonkurencyjną ofertę asortymentu, niskie ceny, i wygodę korzystania - komentuje Paweł Klimiuk, dyrektor komunikacji korporacyjnej w Allegro.

- Przed kilkoma miesiącami wprowadziliśmy rewolucyjną usługę Allegro Smart! I w tym roku zdecydowaliśmy się, by w okresie przedświątecznym silnie komunikować właśnie tę nową usługę, dzięki której nasi klienci mogą m.in. korzystać z nielimitowanej liczby bezpłatnych dostaw - dodaje Klimiuk.

Bożonarodzeniowy spot Allegro Smart! przekonuje, jak łatwo dzięki tej usłudze wysyłać prezenty. Przypomnijmy, że usługa została wprowadzona z początkiem września br. Początkowo obejmowała dwa pakiety wysyłek produktów zamówionych na Allegro: 365 w ciągu 12 miesięcy (co kosztuje 49 zł) lub 180 w ciągu 6 miesięcy (za 39 zł). Na początku listopada dodano pakiet miesięczny oraz zniesiono limit wysyłek we wszystkich pakietach.

Według badania Gemius/PBI w listopadzie br. Allegro.pl zanotowało 17,73 mln użytkowników i 1,46 mld odsłon, a aplikacja mobilna Allegro - 3,09 mln użytkowników.

Od końca lipca 2016 roku do końca ub.r. Allegro osiągnęło 1,59 mld zł wpływów ze sprzedaży (w tym 98,9 mln zł z reklam), 242,2 mln zł zysku operacyjnego i 118,1 mln zł straty netto. Firma ma 4,1 mld zł zadłużenia wobec swojego właściciela, pracuje w niej 1,7 tys. osób.

Dołącz do dyskusji: Allegro bez spotu wizerunkowego na Boże Narodzenie, skupia się na reklamowaniu Allegro Smart!

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl