SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Akcja samplingowa Nivei

Sieć sklepów odzieżowych Big Star i sieć multipleksów Multikino to nowe kanały dystrybucji, jakie TEQUILA\Polska wykorzysta przy realizacji kolejnej akcji dla Beiersdorf-Lechia S.A.

Próbki nowego produktu Balsam po goleniu NIVEA for Men FRESH otrzymają mężczyźni przy zakupie nowej kolekcji Big Star lub nabywając bilet na seans w Multikinie. Akcja "Świeżość bez podrażnień" rozpoczęła się 1 marca i potrwa do połowy kwietnia.

Akcja samplingowa "Świeżość bez podrażnień" została przygotowana i realizowana jest przez Agencję marketing services TEQUILA\Polska. Celem prowadzonych działań jest umożliwienie wypróbowania Balsamu po goleniu NIVEA for Men FRESH, a także zachęcenie do zakupu - jako produktu. Działania skierowane są do mężczyzn golących się regularnie, głównie w wieku 20-39 lat, o średnich i wysokich dochodach, zamieszkujących miasta.

Każdy mężczyzna, który dokona zakupu z nowej męskiej kolekcji Big Star otrzyma w kasie sklepu próbkę Balsamu po goleniu NIVEA for Men FRESH, natomiast w Multikinie dostanie próbkę do zakupionego biletu. Na potrzeby akcji Agencja przygotowała materiały POS tj. ulotki samplingowe, standy na ladę, plakaty oraz miniplakaty.

Dołącz do dyskusji: Akcja samplingowa Nivei

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl