Akcja samplingowa karmy dla kotów
Pod koniec czerwca br. w sieci Relay Inmedio ruszyła akcja samplingowa karmy dla kotów Gourmet Perle marki Purina przygotowana przez poznańską agencję reklamową Albedo Marketing. W czasie jej trwania wydanych zostanie 40 tys. saszetek produktu.
Działania skierowane są do dobrze sytuowanych kobiet w wieku 25 - 45 lat, posiadających koty, mieszkających w dużych i średnich miastach. Celem jest zwrócenie ich uwagi na nowy produkt z segmentu premium w portfolio Nestle Purina.
Akcji samplingowej towarzyszy konkurs - mogą wziąć w nim udział wszystkie osoby, które wypełniły i odesłały na adres organizatora ankietę dołączoną do otrzymanego sampla. Pierwsze 300 z nich otrzyma w prezencie perły. Dodatkowo pieć uczestniczek, które w najciekawszy sposób dokończą zdanie "Mój kot jest wyjątkowy, ponieważ&" nagrodzonych zostanie bonami o wartości 500 zł na zakup biżuterii w salonach W.Kruk.
Konkurs trwa od 20 czerwca do 31 sierpnia br., komunikowany będzie na ulotkach dołączanych do sampli. Do dyspozycji uczestników oddana została także infolinia.
Dołącz do dyskusji: Akcja samplingowa karmy dla kotów