SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

AHA w SAR-e

AHA jest członkiem Stowarzyszenia Agencji Reklamowych

AHA jednogłośnie została przyjęta do grona Stowarzyszenia Agencji Reklamowych. Są konkretne powody, dla których AHA zdecydowała się wstąpić do SAR.
 
Grupa komunikacyjna AHA chce brać czynny udział w rozwoju i kształtowaniu środowiska reklamowego, a w szczególności agencyjnego. "Twórcy komunikatów reklamowych mają większą powinność wobec odbiorców i samych siebie, aniżeli tylko funkcje komercyjne. Przekazują komunikaty i tworzą trendy na rynku" - komentuje Jarosław Betlej, Prezes Agencji Reklamowej AHA i dodaje: "SAR to nowa jakość uszlachetniająca agencje członkowskie".
 
Przedstawiciele AHA chcą wspierać chwalebne idee rzetelnych decyzji o wyborze agencji reklamowych przez reklamodawców. Dzisiaj wielu z tych reklamodawców nie ma żadnych kryteriów, co do oceny agencji i jakości ich komunikatów. Działalność w Stowarzyszniu w licznym gronie agencji, którym bliskie są te same problemy branży, umożliwia wpływ na zmianę tej sytuacji. 
 
Liderzy AHA czują się w obowiązku uczestniczyć w podejmowaniu ważnych decyzji dla branży i dla agencji. Tylko współdecydowanie z innymi członkami branży pozwoli w pełni zintegrować się ze środowiskiem i współptworzyć jego obiektywizm.
 
Zdaniem Jarosława Betleja współuczestnictwo w takich przedsięwzięciach, jak SAR, umożliwia  przeprowadzanie wszelkich projektów z większym rozmachem.  Projekty interesujące i ważne dla środowiska, które do tej pory miały mniejszy zasięg, mniejszą wiarygodność, mniejszy rozgłos, tylko dlatego, że stała za nimi pojedyncza jednostka agencyjna, teraz maja szansę być zauważone i popierane przez Stowarzyszenie.

W skład grupy komunikacyjnej AHA wchodzą trzy agencje: AHA - agencja reklamowa, Estimage Public Relations oraz Upstream - agencja interaktywna. Ich połączone możliwości składają się na gwarancję wyspecjalizowanej obsługi w każdym zakresie komunikacji marketingowej.

Dołącz do dyskusji: AHA w SAR-e

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl