SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agora wydaje magazyn „Happy!”, jego twarzą Joanna Jabłczyńska (wideo)

Dzisiaj wydawnictwo Agora wprowadza na rynek nowy miesięcznik „Happy!”. Magazyn skierowany jest do kobiet, które dbają o swój wygląd, zdrowie i dietę. Jego twarzą została Joanna Jabłczyńska.

Pismo składa się z czterech działów tematycznych: “Sport i fitness”, “Uroda”, “Zdrowie” oraz “Dieta”. Najobszerniejszy jest pierwszy dział, który zawiera teksty dotyczące różnych dziedzin aktywności fizycznej.

- Rozpowszechnia się moda na aktywny i zdrowy tryb życia. Coraz więcej osób uprawia sport, dba o prawidłową dietę. Słowem: coraz więcej jest tych, którzy rozumieją, że aby cieszyć się życiem, trzeba być w dobrej formie. I do nich właśnie adresujemy nasz nowy magazyn - mówi Anna Jabłońska, redaktor naczelna miesięcznika, która kieruje równocześnie pismem “Avanti”.

W pierwszym numerze „Happy!” czytelniczki znajdą m. in. wywiad z aktorką Joanną Jabłczyńską. Jest ona gwiazdą okładki magazynu, a jednocześnie twarzą kampanii promocyjnej i ambasadorką tytułu.

Szatę graficzną opracowali Aleksandra Jasińska - dyrektor graficzny i Mateusz Jankowski - kierownik artystyczny. „Happy!” ma 124 strony. Wydawany jest w nakładzie 220 tys. egz. i kosztuje 5,50 zł.

Start pisma wspiera kampania promocyjna prowadzona w telewizji (stacje ogólnopolskie), radiu (Radio ZET, Eska, Złote Przeboje i Roxy), prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, „Wysokie Obcasy Extra”, czasopisma Agory), internecie (strony z grupy Gazeta.pl, WP.pl), a także na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS oraz w sieciach kin Helios i Multikino.

Kampanię i plan mediów przygotowały: AG WALK (koncepcja kreatywna), STAGE2 (dom produkcyjny), dom mediowy Starlink oraz dział promocji czasopism Agory.

Dołącz do dyskusji: Agora wydaje magazyn „Happy!”, jego twarzą Joanna Jabłczyńska (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nośnik reklamowy
a nie pismo do czytania. Kolejny nośnik reklam w formie "czasopisma". Nie jest kierowany do czytelniczek tylko konsumentek, którym przedstawiane będą wysoko marżowe produkty i artykuły sponsorowane. Kolejne Avanti, Lego, itp.
0 0
odpowiedź
User
czytelnik
Sprytne zagranie...
0 0
odpowiedź
User
reklamodawca
czytelniczki niech sobie siedzą w empiku traktując go jak czytelnię. mnie interesują konsumentki
0 0
odpowiedź