SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agora w akcji #Kulturalnastrefa organizuje internetowe koncerty i spotkania z autorami

Wydawnictwo Agora wraz z portalami Gazeta.pl i Wyborcza.pl zainicjowały wspólną akcję #Kulturalnastrefa - cykl działań online, dzięki którym słuchacze i czytelnicy mogą korzystać z kultury bez wychodzenia z domu.

Do inicjatywy włączyły się również Kulturalnysklep.pl oraz Publio.pl, oferując rabaty na płyty CD, książki oraz e-booki od Wydawnictwa Agora. Z powodu pandemii koronawirusa zamknięte są kina, teatry, odwoływane są koncerty czy spotkania autorskie. Kryzys związany z koronawirusem to problem nie tylko zdrowotny, ale także gospodarczy, który dotyka wielu branż i pracowników, w tym ludzi kultury m.in. pisarzy i muzyków.

Aby wesprzeć ich działalność Wydawnictwo Agora we współpracy z Gazeta.pl oraz Wyborcza.pl zainicjowało cykl spotkań w formie transmisji na żywo, głównie poprzez media społecznościowe.

 

Koncerty, możliwość wirtualnego spotkania z autorem czy odczyty fragmentów książek to tylko kilka przykładów z działań zaplanowanych na najbliższe tygodnie. Akcja #Kulturalnastrefa rozpoczęła się w czwartek, 19 marca br. o godzinie 17.30 na fanpage'u Agora Muzyka. Odbył się tam przedpremierowy pokaz teledysku do singla „Kłamiesz" w wykonaniu Renaty Przemyk i Vienia. Wydawnictwo będzie informować o nadchodzących wydarzeniach literackich i spotkaniach z pisarzami na swojej facebookowej stronie.

Do akcji dołączyły również sklepy internetowe Kulturalnysklep.pl oraz Publio.pl - na ich stronach można skorzystać z rabatu na wszystkie płyty CD, książki i e-booki z oferty Wydawnictwa Agora. Partnerami medialnymi akcji są portal Gazeta.pl oraz serwis Wyborcza.pl. Ponadto patronat nad inicjatywą objęły rozgłośnie Grupy Agora: Radio TOK FM, Rock Radio, Radio Złote Przeboje i Radio Pogoda.

W 2019 roku grupa Agora osiągnęła wzrost przychodów o 9,5 proc. do 1,25 mld zł, zysku EBITDA o 93,3 proc. do 190,2 mln zł oraz spadek zysku netto z 9,4 do 6 mln zł. Sprzedaż prasy, książek i płyt przyniosła 139,2 mln zł, o 6,2 proc. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Agora w akcji #Kulturalnastrefa organizuje internetowe koncerty i spotkania z autorami

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sawa
kultura i agora? ha ha ha
0 0
odpowiedź
User
Julian
kultura i agora? ha ha ha

Najwyższa kultura HEJTU
0 0
odpowiedź
User
Zuzanna
kultura i agora? ha ha ha
rozumiem, ze ukulturalniasz się w tvp :)
0 0
odpowiedź