SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agora o biuście Domachowskiej i nagości Beckham

Polonia Indoor Advertising przygotowała przygotowała kampanie wizerunkowe trzech serwisów tematycznych Agory: sport.pl, pobandzie.pl i ciacha.net.

Serwis sport.pl
1 lutego ruszyła kampania wizerunkowa wspierająca portal tematyczny sport.pl należący do Agora S.A. Celem kampanii jest dotarcie, poprzez komunikację w męskich toaletach w modnych lokalach, do mężczyzn interesujących się sportem. Kreacja umiejscowiona
na plakatach formatu A3 przedstawia buttony z wizualizacją dyscyplin sportowych
i hasłem "Skocz na sport.pl". W komunikacji wykorzystano sieć nośników PIA TRENDY obejmującą najbardziej popularne restauracje, kawiarnie, puby, kluby i centra rozrywki
w największych polskich miastach: Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Toruniu, Lublinie. W kampanii wykorzystano także sieć nośników PIA CINEMA obejmującą plakaty w męskich łazienkach w największych polskich miastach. Równolegle z nośnikami reklamy wewnętrznej wykorzystano outdoor, prasę i Internet. Grupą docelową kampanii są mężczyźni w wieku od 25 do 45 lat interesującysię bieżącymi wydarzeniami sportowymi dotyczącymi: piłki nożnej, siatkówki, koszykówki, Formuły 1, skoków narciarskich, biatlonu, narciarstwa alpejskiego, narciarstwa klasycznego, żużlu, piłki ręcznej, hokeja, tenisa, boksu, lekkoatletyki, kolarstwa, pływania i rugby. Kampania rozpoczęła się 1 lutego i potrwa do 29 lutego.

Serwis ciacha.net
Kolejna kampania wizerunkowa Agory wykorzystująca nośniki Polonia Indoor Advertising dotyczy serwisu ciacha.net. Celem kampanii jest zainteresowanie Internautów kobiecym serwisem sportowym, w którym znajduje się szereg interesujących informacji dotyczących przystojnych sportowców. Kreacja umiejscowiona na plakatach formatu A3 przedstawia młodego mężczyznę bez koszulki i hasło: "Ciacha.net. Najsłodszy serwis sportowy". W serwisie obecni są m.in. apetyczni piłkarze - David Beckham, Cristiano Ronaldo, Luis Figo, tenisiści, a także przykuwający oko męscy przedstawiciele innych dyscyplin sportowych. Portal nie skupia się na informacjach związanych z wynikach sportowych, lecz na wydarzeniach towarzysko-plotkarskich. Grupą docelową kampanii są kobiety w wieku od 15 do 30 lat. Kompania ruszyła 1 lutego i potrwa do 29 lutego.
W kampanii wykorzystano sieć nośników PIA TRENDY obejmującą najbardziej popularne restauracje, kawiarnie, puby, kluby i centra rozrywki w największych polskich miastach: Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Toruniu, Lublinie, oraz sieć PIA CINEMA obejmujące nośniki w damskich łazienkach w największych polskich miastach.

ciacha



Serwis pobandzie.pl
Ostatni kampania wizerunkowa dotyczy serwisu pobandie.pl. Kreacja reklamowa opiera się na haśle "Też czasem jeździsz po bandzie? Sport bez cenzury". Kampania wizerunkowa portalu skierowana jest do mężczyzn w wieku od 15 do 30 lat. W serwisie można przeczytać informacje dotyczące biustu tenisistki Marty Domachowskiej, T-shirtu z nagą Victorią Beckham, czy o rozbieranej sesji zdjęciowej florecistki Sylwii Gruchały w magazynie CKM. Serwis prezentuje sporo atrakcyjnych partnerek bardzo znanych sportowców - ich żon, narzeczonych lub kochanek. W komunikacji wykorzystano sieć nośników PIA TRENDY z plakatem formatu A3. Sieć ta obejmuje najbardziej popularne restauracje, kawiarnie, puby, kluby i centra rozrywki w największych polskich miastach: Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Toruniu, Lublinie, oraz sieć PIA CINEMA obejmujące nośniki w damskich łazienkach w największych polskich miastach. Grupą docelową kampanii są mężczyźni w wieku od 25 do 45 lat interesujący się bieżącymi wydarzeniami sportowymi dotyczącymi: piłki nożnej, siatkówki, koszykówki, formuły 1, skoków narciarskich, biatlonu, narciarstwa alpejskiego, narciarstwa klasycznego, żużlu, piłki ręcznej, hokeja, tenisa, boksu, lekkoatletyki, kolarstwa, pływania i rugby. Kampania rozpoczęła się 1 lutego i potrwa do 29 lutego.

Dołącz do dyskusji: Agora o biuście Domachowskiej i nagości Beckham

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl