Agora o biuście Domachowskiej i nagości Beckham
Polonia Indoor Advertising przygotowała przygotowała kampanie wizerunkowe trzech serwisów tematycznych Agory: sport.pl, pobandzie.pl i ciacha.net.
Serwis sport.pl
1 lutego ruszyła kampania wizerunkowa wspierająca portal tematyczny
sport.pl należący do Agora S.A. Celem kampanii jest dotarcie,
poprzez komunikację w męskich toaletach w modnych lokalach, do
mężczyzn interesujących się sportem. Kreacja umiejscowiona
na plakatach formatu A3 przedstawia buttony z wizualizacją
dyscyplin sportowych
i hasłem "Skocz na sport.pl". W komunikacji wykorzystano sieć
nośników PIA TRENDY obejmującą najbardziej popularne restauracje,
kawiarnie, puby, kluby i centra rozrywki
w największych polskich miastach: Warszawie, Gdańsku, Poznaniu,
Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Toruniu, Lublinie. W
kampanii wykorzystano także sieć nośników PIA CINEMA obejmującą
plakaty w męskich łazienkach w największych polskich miastach.
Równolegle z nośnikami reklamy wewnętrznej wykorzystano outdoor,
prasę i Internet. Grupą docelową kampanii są mężczyźni w wieku od
25 do 45 lat interesującysię bieżącymi wydarzeniami sportowymi
dotyczącymi: piłki nożnej, siatkówki, koszykówki, Formuły 1, skoków
narciarskich, biatlonu, narciarstwa alpejskiego, narciarstwa
klasycznego, żużlu, piłki ręcznej, hokeja, tenisa, boksu,
lekkoatletyki, kolarstwa, pływania i rugby. Kampania rozpoczęła się
1 lutego i potrwa do 29 lutego.
Serwis ciacha.net
Kolejna kampania wizerunkowa Agory wykorzystująca nośniki Polonia
Indoor Advertising dotyczy serwisu ciacha.net. Celem kampanii jest
zainteresowanie Internautów kobiecym serwisem sportowym, w którym
znajduje się szereg interesujących informacji dotyczących
przystojnych sportowców. Kreacja umiejscowiona na plakatach formatu
A3 przedstawia młodego mężczyznę bez koszulki i hasło: "Ciacha.net.
Najsłodszy serwis sportowy". W serwisie obecni są m.in. apetyczni
piłkarze - David Beckham, Cristiano Ronaldo, Luis Figo, tenisiści,
a także przykuwający oko męscy przedstawiciele innych dyscyplin
sportowych. Portal nie skupia się na informacjach związanych z
wynikach sportowych, lecz na wydarzeniach towarzysko-plotkarskich.
Grupą docelową kampanii są kobiety w wieku od 15 do 30 lat.
Kompania ruszyła 1 lutego i potrwa do 29 lutego.
W kampanii wykorzystano sieć nośników PIA TRENDY obejmującą
najbardziej popularne restauracje, kawiarnie, puby, kluby i centra
rozrywki w największych polskich miastach: Warszawie, Gdańsku,
Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Toruniu,
Lublinie, oraz sieć PIA CINEMA obejmujące nośniki w damskich
łazienkach w największych polskich miastach.
Serwis pobandzie.pl
Ostatni kampania wizerunkowa dotyczy serwisu pobandie.pl. Kreacja
reklamowa opiera się na haśle "Też czasem jeździsz po bandzie?
Sport bez cenzury". Kampania wizerunkowa portalu skierowana jest do
mężczyzn w wieku od 15 do 30 lat. W serwisie można przeczytać
informacje dotyczące biustu tenisistki Marty Domachowskiej,
T-shirtu z nagą Victorią Beckham, czy o rozbieranej sesji
zdjęciowej florecistki Sylwii Gruchały w magazynie CKM. Serwis
prezentuje sporo atrakcyjnych partnerek bardzo znanych sportowców -
ich żon, narzeczonych lub kochanek. W komunikacji wykorzystano sieć
nośników PIA TRENDY z plakatem formatu A3. Sieć ta obejmuje
najbardziej popularne restauracje, kawiarnie, puby, kluby i centra
rozrywki w największych polskich miastach: Warszawie, Gdańsku,
Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Toruniu,
Lublinie, oraz sieć PIA CINEMA obejmujące nośniki w damskich
łazienkach w największych polskich miastach. Grupą docelową
kampanii są mężczyźni w wieku od 25 do 45 lat interesujący się
bieżącymi wydarzeniami sportowymi dotyczącymi: piłki nożnej,
siatkówki, koszykówki, formuły 1, skoków narciarskich, biatlonu,
narciarstwa alpejskiego, narciarstwa klasycznego, żużlu, piłki
ręcznej, hokeja, tenisa, boksu, lekkoatletyki, kolarstwa, pływania
i rugby. Kampania rozpoczęła się 1 lutego i potrwa do 29
lutego.
Dołącz do dyskusji: Agora o biuście Domachowskiej i nagości Beckham