Agora i Microsoft ze wspólną ofertą dla użytkowników internetu i reklamodawców
Agora przejmuje od Microsoftu prowadzenie serwisu internetowego MSN.pl, który będzie działał pod domeną gazeta.pl. Firmy będą również współpracować w zakresie sprzedaży reklam w sieci i technologii internetowych.
W ramach podjętej właśnie współpracy Agora zajmie się rozwojem i dostarczaniem treści do serwisu MSN.gazeta.pl, który zastąpi istniejący od roku MSN.pl. Internauci wpisujący stary dotychczasowy adres tej witryny będą przekierowywani na nową domenę. Wydawca "Gazety Wyborczej" zyskał też wyłączność na sprzedaż i rozwijanie oferty reklamowej wszystkich polskich produktów internetowych Microsoftu.
Ponadto w niektórych serwisach Agory zostaną wdrożone technologie i produkty z pakietu Windows Live: narzędzia do komunikacji (m.in. poczta elektroniczna, komunikator) i współdzielenia informacji (np. zdjęcia, blogi). Firmy będą też razem promować wspólne projekty.
- W ramach współpracy z Microsoftem chcemy zaoferować internautom nową, ciekawą ofertę, a reklamodawcom - efektywne dotarcie do wartościowej grupy odbiorców z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i atrakcyjnych powierzchni - przekonuje Maciej Wicha, dyrektor ds. multimediów i współpracy partnerskiej w internetowym dziale Agory. - Dzięki porozumieniu zyskamy możliwość dalszej dystrybucji naszej platformy usług komunikacyjnych i społecznościowych Windows Live - dodaje Michał Kostrzewa z polskiego biura Microsoft.
Portal MSN.pl odwiedziło w marcu 2009 roku 1.056.407 użytkowników (real users).
Dołącz do dyskusji: Agora i Microsoft ze wspólną ofertą dla użytkowników internetu i reklamodawców