SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Headlines przejęła Wytwórnię PR

Pierwsza w Polsce konsolidacja na rynku PR

Pierwszego czerwca 2004 doszło do pierwszej w Polsce konsolidacji dwóch agencji Public Relations. Swoje siły połączyły Headlines Brand&Corporate Communication i Wytwórnia PR.

Headlines istnieje od 7 lat i należy do ścisłej czołówki agencji PR w Polsce. Wytwórnia PR od niespełna 3 lat i jest niewielką agencją o zupełnie innym niż Headlines charakterze i specjalizacji.

Headlines Brand & Corporate Communication świadczy usługi w dziedzinie komunikacji korporacyjnej i produktowej oraz konsultingu. Ma na swoim koncie realizację przeszło 400 projektów i współpracę z ponad 70 klientami z różnych branż. Headlines słynie z kreatywnego podejścia do organizacji spektakularnych wydarzeń publicznych i stosowania niekonwencjonalnych form komunikacji z konsumentami wychodzących poza tradycyjny PR. Firmę założyła Joanna Pruszyńska-Witkowska i do dziś jest jej właścicielem i motorem.

Wytwórnia PR jest agencją nastawioną na media relations i wydarzenia adresowane głównie do mediów. Jej największe projekty to Knorr Kucharz Medialny i Oskary Kulinarne. Szefem Wytwórni PR jest Paweł Bernat, były dziennikarz, mający za sobą wiele lat pracy w United Publishers, United Public Relations i Spin Communications, gdzie miał okazję współpracować z najpoważniejszymi polskimi i międzynarodowymi firmami. Paweł Bernat ma na swoim koncie liczne spektakularne projekty ze wszystkich dziedzin PR, autorskie szkolenia i warsztaty oraz bardzo bogate doświadczenia w realizacji komunikacji kryzysowej. Jest autorem wielu wdrożonych z sukcesem zrealizowanych strategii komunikacyjnych obejmujących nie tylko działania PR.

Obie firmy zbliżyły do siebie istniejące między nimi różnice oraz chęć wspólnego rozwijania nowoczesnych form komunikacji obejmujących nie tylko realizację działań PR, ale również konsulting i strategiczne doradztwo komunikacyjne. "Wierzymy, że taka powinna być nasza odpowiedź na potrzeby społeczeństwa informacyjnego, które poszukuje wielości wiarygodnych komunikatów i czerpie z różnych źródeł informacji, krytycznie ją przetwarzając", twierdzi Joanna Pruszyńska-Witkowska, Prezes Headlines.

"Konsolidacja z Headlines to dla mnie szansa powrotu do pracy na dużych przy dużych, wieloskładnikowych projektach, do których jako mała i wyspecjalizowana w media relations firma rzadko byliśmy zapraszani, mimo olbrzymiego doświadczenia i udokumentowanych umiejętności budowania złożonych strategii. Będę mógł w pełni wykorzystać swoje doświadczenie i umiejętności. To także możliwość wspólnego kreowania nowych form komunikacji i rozwoju, co do którego kierunku jesteśmy zgodni", powiedział Paweł Bernat. "Headlines zawsze realizowało projekty, które robiły na mnie wrażenie i pod którymi podpisałbym się bez wahania"

"Wzmocnienie ekipy Headlines osobą Pawła Bernata - mającego za sobą wieloletnie doświadczenie w pracy na kierowniczych stanowiskach w największych polskich agencjach PR pozwoli nam na wzmocnienie wiodącego w agencji działu strategii i poprawę bieżącej pracy nad realizowanymi projektami. Dodatkowo dzięki pozyskaniu zespołu Wytwórni z jego autorską koncepcją biura prasowego, która jest realizowana przez Wytwórnię już od 2 lat, uzupełnimy nasze dotychczasowe doświadczenia także i na tym polu. Suma tych doświadczeń tworzy kompleksową ofertę internetowego biura prasowego, dającą nam istotną przewagę rynkową", stwierdziła Katarzyna Wierzbowska, Dyrektor Zarządzający Headlines.

Połączone firmy, ze względu na siłę marki, będą działały pod szyldem Headlines, a Paweł Bernat obejmie stanowisko Dyrektora Strategii i Rozwoju.

Dołącz do dyskusji: Agencja Headlines przejęła Wytwórnię PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl