SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Adidas promuje inteligentne obuwie

Globalna kampania reklamowa adidas pod hasłem "Hello Tomorrow"

Właśnie ruszyła nowa, światowa kampania wizerunkowa marki adidas. Jej bohaterem są buty adidas_1, pierwsze inteligentne obuwie na świecie.

W kampanii została wykorzystana reklama telewizyjna, która została zatytułowana "Hello Tomorrow".

"Przy tworzeniu kampanii "Hello Tomorrow" naszym zadaniem było zaprezentowanie butów adidas_1, a także przekazanie komunikatu, że w tych butach każdy krok dostarcza zupełnie nowych wrażeń" - powiedział Chuck McBride, Dyrektor Kreatywny na USA, TBWA\Chiat\Day.

  

Kampanię przygotowała agencja 180/TBWA San Francisco (TBWA\CHIAT\DAY San Francisco). Reżyserem spotu jest Spike Jonze, zaś muzykę skomponował Squeak E Clean. W reklamie usłyszymy także Karen O. z zespołu Yeah Yeah Yeahs.

W Polsce adaptację wykonała agencja TBWA/Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest HMS Carat Polska. Przygotowano 30-sekundowe
i 60-sekundowe spoty. Kampania rozpoczyna się w marcu i obejmie następujące stacje telewizyjne: TVP, Polsat,TVN,TV4,Viva, 4FunTV. Kampanię TV wspierać będą materiały POS w punktach sprzedaży produktów adidas, działania z zakresu public relations prowadzone przez 180°PR oraz serwis internetowy.

Dołącz do dyskusji: Adidas promuje inteligentne obuwie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl