Adam Śmiłowski kieruje strategią w Change Integrated
Adam Śmiłowski został dyrektorem strategicznym grupy Change Integrated. Zastąpił na tym stanowisku Marka Żołędziowskiego kierującego całą firmą.
Adam Śmiłowski awansował na dyrektora strategicznego grupy Change Integrated ze stanowiska senior strategic plannera. W nowej funkcji zastąpił Marka Żołędziowskiego, CEO całej firmy. Śmiłowski jako dyrektor strategiczny Change Integrated kieruje 4-osobowym zespołem zajmującym się strategią wszystkich klientów obsługiwanych przez agencję, takich jak BMW, Grupa Żywiec, Link4, Play i Polpharma.
Adam Śmiłowski pracuje w branży reklamowej od 7 lat, z których 3 lata spędził w agencji BBDO, 3 lata w D'Arcy/G7, a ostatni rok w Change Integrated. W tym czasie zajmował się strategią m.in. launchowej kampanii Heyah, nadzorując też badania na jej potrzeby, i re-launchowej akcji Kinder Bueno. Oprócz tego jako strateg wspierał największe marki na polskim rynku m.in. Erę, Telekomunikację Polską, Winterfresh, Orbit, Pepsi, Gillette i PZU.
Dołącz do dyskusji: Adam Śmiłowski kieruje strategią w Change Integrated