Ad-Vice oferuje reklamy przed filmikami na o2, patrz.pl i fotka.tv
Internetowa sieć reklamowa Ad-Vice wprowadza spoty przed filmikami odtwarzanymi przez użytkowników bezpośrednio na stronach. Oferta obejmuje serwisy wrzuta.pl, smog.pl, patrz.pl, fotka.tv, fdb.pl i moto24.tv.
Wprowadzana przez Ad-Vice oferta o nazwie GRPspot obejmuje spoty reklamowe emitowane przed właściwymi treściami video. Firma zapewnia wyświetlanie filmów reklamowych z jednego adserwera AdOcean Video oraz sprzedaż emisji w pakietach. - Nasza oferta to odpowiedź na zwiększające się zainteresowanie internautów treściami video oraz idący za tym wzrost popytu na ten rodzaj reklam - uzasadnia Bartosz W. Wieczorek, prezes zarządu Ad-Vice.
GRPspot obejmuje serwisy wrzuta.pl, smog.pl, patrz.pl, fotka.tv, fdb.pl i moto24.tv, odwiedzane miesięcznie przez 5,5 mln rzeczywistych użytkowników (badanie Megapanel PBI/Gemius, marzec 2009). - Prowadzimy rozmowy z kolejnymi wydawcami, którzy chcieliby włączyć swoje strony do naszej oferty - zaznacza Wieczorek.
Dołącz do dyskusji: Ad-Vice oferuje reklamy przed filmikami na o2, patrz.pl i fotka.tv