'Absolut Emotions'
Pod hasłem 'Absolut Emotions' rozpoczęła się kampania promująca wódkę Absolut. Za opracowanie koncepcji, kreację i realizację akcji odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing, która wygrała budżet w drodze przetargu.
W ramach kampanii w kanale off-trade dostępna jest oferta specjalna: on-pack zawierający wódkę Absolut 0,7l z gratisowym małym winem musującym Jacob's Creek (z portfolio Wyborowa S.A.). Dodatkowo w kanale nowoczesnym realizowana jest promocja buy&get: za zakup wódki Absolut 0,7l można otrzymać miniaturkę Absolut Kurant 50 ml.
Komunikacja akcji promocyjnej obejmuje: materiały POS dostępne w handlu tradycyjnym i nowoczesnym oraz animacje sprzedaży w największych sieciach handlowych. Hostessy rozdają pocztówki przedstawiające key-visual kampanii w kilku różnych odsłonach oraz komunikują zasady promocji on-pack i buy&get. Kampania promocyjna trwa od 6 listopada 2009.
Dołącz do dyskusji: 'Absolut Emotions'