ABC chce stworzyć internetową platformę dystrybucyjną
Amerykańska stacja telewizyjna ABC prowadzi rozmowy z wieloma serwisami internetowymi w celu stworzenia cyfrowej platformy dystrybucyjnej dla swoich programów.
Jak donosi serwis iMedia Connection, ABC idzie śladem innych amerykańskich telewizji, które najpierw stawiały tylko na swoją własną stronę w sieci, by dopiero później szukać internetowych partnerów. Wszystko po to, żeby poszerzyć swój internetowy zasięg i uzyskać dodatkowe dochody.
Przed około czterema miesiącami telewizja CBS zawarła takie porozumienia dystrybucyjne m.in. z AOL, MSN i CNET Networks, tym samym tworząc sieć o nazwie Interactive Audience Network. Z kolei stacje Fox i NBC niedługo mają wystartować z serwisem Hulu, również angażując partnerów zewnętrznych.
ABC nie podaje żadnych nazw firm, z którymi prowadzi rozmowy. Nieoficjalnie mówi się, że chodzi o takich partnerów jak AOL, Comcast, MSN, MySpace i Yahoo.
źródło: iMedia Connection
Dołącz do dyskusji: ABC chce stworzyć internetową platformę dystrybucyjną