SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania Somfy pokazuje, jak inteligentny dom wspiera w codziennych obowiązkach

Producent rozwiązań smart home Somfy ruszył z kampanią reklamową, realizowaną pod hasłem ”A Ty za co lubisz Somfy?”, w której prezentuje jak inteligentny dom wspiera w codziennych obowiązkach.

Najnowsza, jesienna kampania Somfy prezentuje rozwiązania smart home, dzięki którym życie staje się bardziej komfortowe. Za pomocą jednego przycisku lub komend głosowych możemy sterować urządzeniami domowymi, zapewniając tym samym bezpieczeństwo i wygodę wszystkim domownikom.

Sercem inteligentnego domu Somfy jest centrala TaHoma, dzięki której za pomocą jednego przycisku można zabezpieczyć dom, wyłączyć oświetlenie, zasunąć rolety, a nawet obniżyć temperaturę podczas nieobecności domowników.

Supermama i Supertata w reklamach Somfy

Jesienna kampania to dwa spoty i dwie historie. Supermama i Supertata to postacie, które zmagają się z codziennymi obowiązkami - pośpiechem, natłokiem zadań, troską o najbliższych i jednocześnie pragnieniem chwili dla siebie.

Kampania reklamowa potrwa do 10 października 2021, a działania online do końca października. Dwa spoty 15-sekundowe i billboardy sponsorskie 8-sekundowe będą emitowane we wszystkich głównych oraz tematycznych kanałach telewizyjnych. Kampania wsparta będzie również działaniami reklamowymi w internecie i PR.

Za koncept kreatywny i realizację spotów reklamowych odpowiada McCann. Planowanie mediów online i offline powierzono domowi mediowemu Wavemaker, a przygotowanie kreacji digitalowych - Agencji Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Kampania Somfy pokazuje, jak inteligentny dom wspiera w codziennych obowiązkach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl